پنهان‌کاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد در برگزاری مجمع سالیانه؛ راه‌حلی برای دیده نشدن حواشی و مشکلات

15:42 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجمع سالیانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد امروز(شنبه) در شرایط خاصی برگزار شد.

- مجمع سالیانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد در شرایطی امروز(شنبه) برگزار شد که پیش از آن هیچگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این مجمع نشده بود و مسئولان این فدراسیون و وزارت ورزش به دنبال این بودند که کمترین خبررسانی درباره آن صورت بگیرد؛ دلیل آن هم کاملا مشخص است، حواشی عجیبی که در دو سه سال گذشته فدراسیون بولینگ و بیلیارد با آن روبرو بود و حتی کار به مجلس شورای اسلامی هم کشید باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود

مجلسی‌ها بابت اقدامات رئیس این فدراسیون از وزیر ورزش خواستند او را برکنار کند؛ اما این اتفاق رخ نداد. پایگاه خبری وزارت ورزش هم در گزارش خود از مجمع عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص اینکه به مشکلات و حواشی فدراسیون در این مجمع تا چه حد پرداخته شده هیچگونه اطلاع رسانی نکرد و تنها به انتشار صحبت‌های مهدی علی‌نژاد اکتفا کرد.

علی‌نژاد در مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: خوشبختانه علاقه مندی به این رشته‌ها در سطح جامعه زیاد است و طرفداران بسیاری دارد و این موضوع مهمی است که باید از آن بهره گرفت. قطعا با امکانات دولتی نمیتوان به رشد و توسعه در سطح بالا امیدوار بود و باید از بخش خصوصی نیز در این مسیر کمک گرفت.

علی‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت داشتن برنامه برای جذب بخش خصوصی یادآور شد: باید با برنامه ریزی خوب و حساب شده بخش خصوصی را جذب کرد تا از این طریق باشگاه‌ها توسعه پیدا کرده و افراد بیشتری جذب این رشته‌ها شوند و به دنبال آن بتوان استعداد‌های خوبی کشف و برای مدال آوری در آینده برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی افزود: با حضور بخش خصوصی می‌توان درآمدزایی کرد و به نظر من فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌تواند و باید به‌جایی برسد که دیگر نیازی به کمک‌های دولتی نداشته باشد که طی جلساتی که در آینده با رئیس فدراسیون خواهیم داشت ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *