برخورد شدید سواری ال نود با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع)

11:43 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۰۶۶
اسماعیل احسان پور از برخورد شدید سواری ال نود با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) به علت سرعت زیاد خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اسماعیل احسان پور عنوان کرد: با وقوع یک فقره تصادف شدید سواری ال نود با گاردریل‌های کناری مسیر بزرگراه امام علی (ع) - آزادگان، به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری ال نود به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل‌های کناری این بزرگراه رفته و پس از عبور از جدول در پیاده رو متوقف می‌گردد.
 
احسان پور ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید.
 
بیشتر بخوانید:
تصادف مرگبار در بزرگراه یاسینی

وی گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل‌ها گردد.

احسان پور گفت: به همین خاطر به رانندگان وسایط نقلیه توصیه می‌شود در حین حرکت در معابر با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *