رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه را تبریک گفت

15:10 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
- در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ایه به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
 
متن پیام رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد به این شرح است:

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ایه (دامت برکاته) ریاست معظم و معزز قوه قضاییه
با سلام و احترام
به قطع و یقین مسئول منصوب از سوی مقام عظمای ولایت (مدظله العالی در هر جایگاهی، جامع الاطراف و سزاوارترینِ افراد برای آن سمت خواهد بود و بزرگترین برهان بر تصدیق این مدعا، عملکرد اصلافِ خلف انتصابی از سوی معظم له می‌باشد.

حالیه که سکان هدایت دستگاه قضائی جمهوری اسلامی را انسانی شریف، فرهیخته، دانشمند و فاضل عهده‌دار شده، صمیمانه به این انتصاب صائب و به حق می‌بالیم و خداوند سبحان را بسیار شاکر و سپاسگزاریم که شایسته‌ترین و مستحق ترینِ اشخاص، برای تصدی یک چنین جایگاه والا و ارزشمندی منصوب گردیده است و همگان اذعان دارند که به فضل و عنایت پروردگار متعال، مسیر اعتلای دستگاه عدلیه، تحت زعامت مدیریت جدید، بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت و انشاءالله الرحمان، تشریف فرمایی مبارک معظم‌له، اهداف متعالیِ منظور نظر حکیم فرزانه انقلاب (آدام الله ظله الوارف) و سند تحول قضایی را عینیت خواهد بخشید.

حقیر؛ با افتخار، ضمن تقدیر و تشکر از حسن انتخاب شایسته‌ی اندیشمندانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) این اتفاق خجسته را محضر حضرت مستطاب و آحاد خدمتگزاران خدوم دستگاه قضایی، تهنیت و شادباش عرض نموده و از آستان قدوس حضرت احدیت، مزید توفیقات الهی، برای حضرتعالی مسٵلت می‌نمایم.

مجموعه‌ی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ضمن تعامل، همدلی و همراهی کامل، با عزمی راسخ و اراده‌ی جهادی و انقلابی آمادگی خود را، جهت اجرای سیاست‌های مدیریتی حضرت مستطاب عالی اعلام می‌دارد.

حسن نگین تاجی
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *