پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان گلستان به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای

15:12 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رییس قوه قضاییه تبریک گفت.
- هادی هاشمیان،رئیس کل دادگستری استان گلستان در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رییس قوه قضاییه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر باسعادت، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه الشریف)

ریاست معظم و معزز قوه قضاییه
با اهدا سلام و تحیات

احتراما بدینوسیله انتصاب به حق و حکیمانه حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ریاست قوه قضاییه را به معظم له تبریک عرض می‌نمایم.

ما همگان بر کارآمدی و توانمندی ارزنده و جایگاه علمی، فقهی و اشراف جنابعالی در دستگاه قضایی واقف بوده و به حمدالله همواره بر توفیقات مستمر معظم له اذعان داشته و خواهیم داشت. امید است با لطف خداوند و تدبیر جنابعالی در دوره جدید شاهد شکوفایی، پویایی و تحولی شگرف در دستگاه فضایی باشیم.

اینجانب به همداه معاونین، قضات و کارکنان داد، ستری استان گلستان به عنوان نیرو‌های جهادی تمام توان خویش را در جهت تحقق منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حفظ اقتدار و تحول دستگاه قضایی به کار گرفته و با سرلوحه قراردادن رهنمود‌های حضرتعالی بیش از پیش در اجرای عدالت، احقاق حقوق عامه، مبارزه با فساد و حمایت و رفع موانع از تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید.

توفیقات روزافزون حضرتعالی را در ظل عنایات و توجهات حضرت، ولی عصر (عج)؛ تحت زعامت، ولی امر مسلمین حضرت آیه ا... العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمائیم.

هادی هاشمیان
رئیس کل دادگستری استان گلستان
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *