رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زمان تقریبی آغاز لیگ بیست‌ویکم فوتبال مشخص شد

14:01 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سازمان لیگ فوتبال زمان تقریبی شروع لیگ در فصل جدید را اعلام کرد.

- سهیل مهدی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*حضور هواداران در استادیوم‌ منوط به رایزنی فدراسیون فوتبال با مراجع بهداشتی است .هنوز مجوزی صادر نشده.

*زمان تقریبی ما برای شروع لیگ اول یا دوم مهرماه بود، امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم. به خاطر اردوها و مسابقات ملی اگر این اتفاق نیفتد، مهرماه را از دست خواهیم داد.

*رای بازی سایپا و پیکان توسط کمیته استیناف؟ امیدواریم هر چه زودتر تصمیمات گرفته شود. هفته های آخر لیگ چالش‌هایی دارد که اعلام نتیجه می‌تواند به ما کمک کند.

*سال قبل به خاطر اردوهای متمرکز نتوانستیم در زمانی که می‌خواستیم سوپرجام را برگزار کنیم، یک ماه هم قرنطینه اعلام شده بود اما به خاطر قولی که داده بودیم این مسابقه را برگزار کردیم. برای فصل آتی هم جایی را دیده بودیم اما باید ببینیم اردوهای ملی به چه صورت است.

*هر تیمی ۳ بازیکن بیشتر در تیم ملی داشته باشد بازی نکند. قبلا به خاطر برنامه‌های تیم ملی امید چند هفته‌ای باشگاه‌ها درگیر بودند اگر برنامه تیم ملی مشخص شود دقیق اعلام می‌کنیم اما ما هنوز این مصوبه را داریم.

* دلمان برای بازیکنان می‌سوزد و شاید همه خسته شده اند، اما باید ببینیم چرا  تعطیلی نداشتند؟ یک ماه را به خاطر قرنطینه از دست دادیم بعد بحث فیفا و لیگ قهرمانان بود. ما ۱۲ هفته در طول فصل تعطیلی داشتیم که تقریبا یک نیم فصل است. امیدوارم ختم بخیر شود و به مسیرمنطقی برگردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *