رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کیخا: اگر مسابقات قبلی لغو نمی‌شد در قطر سهمیه المپیک ژیمناستیک را می‌گرفتم/ بدشانسی آوردم

13:25 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۴۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران گفت: امتیاز من با ژیمناست ژاپنی برابر شد و میانگین نمرات را برای المپیک حساب می‌کنند که من هزارم امتیاز کم آوردم.
- سعیدرضا کیخا در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم درباره عدم کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: ما باید در ۸ مسابقه شرکت می‌کردیم و از بین آن در ۳ مسابقه بهترین نتایج را در نظر می‌گرفتند. شاید کسی فکر نمی‌کرد ما چنین نتایجی بگیریم.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان ادامه داد: قبل از جام جهانی قطر در جایگاه سوم بودم و برای کسب سهمیه باید از حریف ژاپنی پیشی می‌گرفتم. با آمادگی کامل راهی قطر شدم و برای نخستین بار مدال طلا را کسب کردم. در کنار آن نمره‌ای که کسب کردم بسیار ارزشمند است.

کیخا یادآور شد: ژیمناستیک رشته سختی است و تا نزدیکی المپیک پیش آمدیم. من راضی به رضای خدا هستم، امتیاز من با ژیمناست ژاپنی برابر شد و میانگین نمرات را برای المپیک حساب می‌کنند که من هزارم امتیاز کم آوردم.

کیخا در ادامه با اشاره به برگزار نشدن مسابقات کسب سهمیه، تصریح کرد: ما در بحران کرونا ضربه خوردیم که یکی از آن‌ها مسابقات جهانی باکو بود که ناتمام ماند. مسابقات قاره‌ای هم قرار بود در ژاپن برگزار شود که به خاطر کرونا لغو شد. حتی اگر این مسابقات برگزار می‌شد و من شرکت نمی‌کردم، چون ظرفیت ژاپن پر می‌شد من می‌توانستم در قطر سهمیه بگیرم. بدشانسی آوردیم.

ژیمناست کشورمان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر بستر مناسبی فراهم شد تا در مسابقات شرکت کنم. ما ورزشکاران دیگری هم داریم که می‌توانیم به آن‌ها امیدوار باشیم مانند احمدکهنی، الفتی و ... با این امکانات نشان دادیم ورزشکاران ما می‌توانند در بین‌المللی هم مدعی باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *