آشوبی: تیم ملی می‌تواند کار‌های بزرگتر از صعود به جام‌جهانی انجام بدهد/ عملکرد اسکوچیچ قابل دفاع است

8:45 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی ایران پتانسیل این را دارد که کار‌های بزرگتری نسبت به صعود به جام جهانی انجام بدهد.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان در راه رسیدن به جام جهانی گفت: فکر می‌کنم در مجموع گروه مناسبی نصیب کشور ما شد. ما در این گروه شانس بسیار بالایی برای کسب موفقیت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همگروهی با تیم‌هایی مثل عراق، سوریه و لبنان بهتر بود یا تیم‌های مانند چین، ویتنام و عمان تاکید کرد: ما به تازگی هم عراق را بردیم و هم سوریه را و از لحاظ کیفی نسبت به این تیم‌ها بسیار بهتر هستیم. اگر هم مدتی با عراق شرایط ویژه‌ای داشتیم به خاطر وضعیت خاص همان بازی بوده است. هرچند عراق همیشه حریفی قابل احترام برای فوتبال ماست. در مجموع فکر می‌کنم تیم ملی ما پتانسیل و کیفیت این را دارد که کار‌های بزرگتری از صعود به جام‌جهانی انجام بدهد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: اگر قرار بود سه تیم پایین گروه ماه با گروه دیگر عوض شود که خیلی صعودمان راحت‌تر می‌شد، اما در مجموع تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود باید همه تیم‌ها را ببرد و از هیچ حریفی هم نترسد.

آشوبی درباره همگروهی تیم ملی با چهار تیم عربی هم گفت: به نظر من هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است؛ چند سالی است که تیم‌های عربی حرفه‌ای شده‌اند و دیگر مثل گذشته نیست که دست به هر کاری بزنند. هر تیم عربی سبک و سیاق خودش را دارد و دیگر مثل گذشته نیست که آنها برای همدیگر بازی کنند.

وی در پایان در مورد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تاکید کرد: به نظرم تصمیم درستی بود؛ هم انتخاب اسکوچیچ و هم تمدید قرارداد او در شرایط فعلی بسیار خوب بود. عملکرد اسکوچیچ تا به اینجا کاملاً قابل دفاع است و می‌تواند ما را هم به جام جهانی ببرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *