پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان مازندران به حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

0:21 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

- محمد صادق اکبری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژیه (دام غزه)

ریاست محترم و معزز قوه قضاییه

با اهدای سلام و تحیت؛

احتراماً بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عنوان ریاست قوه قضاییه که نشان از حسن اعتماد معظم‌له به مدیریت اسلامی و دینی به آن عالم دانشمند فرهیخته و انقلابی دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا حضور آن جناب مستطاب در راس قوه قضاییه با تجربیات و توانمندی‌های علمی، فقهی و تجربه قضایی و مدیریتی و اشرافیت کامل در تحقق سند تحول در گام دوم انقلاب متناسب با نیاز‌ها در این عرصه موثر خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از معاونین، قضات، کارکنان دادگستری و اعضای شورای قضایی استان، آمادگی کامل خود را در جهت تحقق توصیه‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و تحقق عدالت اسلامی و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های اعلامی از سوی قوه قضاییه اعلام می‌نمایم.

توفیق روز افزون، عزت و سربلندی حضرتعالی در این جایگاه مهم را ظل عنایات و توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت زعامت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.

محمد صادق اکبری

رئیس کل دادگستری استان مازندران

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *