رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: "محسنی‌اژه‌ای" فسادستیز است /آماده همکاری با رئیس جدید قوه قضائیه هستیم

21:06 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۵۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کسب تجارب ارزشمند محسنی اژه‌ای در طی سال‌های اخیر در کنار مسئولان قوه قضائیه به‌ویژه آیت‌الله رئیسی فصل جدیدی از تحولات قوه قضائیه را رقم خواهد زد.

- تسنیم  نوشت: محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به انتصاب رئیس جدید دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آقای محسنی‌اژه‌ای نگاه علمی و تخصصی به قوه قضائیه داشته و حائز روحیه‌ای قاطع در مجموعه دستگاه قضایی است و شخصیت بسیار ارزشمندی برای مسئولیت قوه قضائیه محسوب می‌شود.

وی با اشاره تجارب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در کسوت معاون اولی قوه قضائیه در سال‌های اخیر، بیان داشت: طبیعتاً این مسئله به اقتدار قوه قضاییه به‌واسطه تجارب و اقدامات ایشان کمک می‌کند.

پورابراهیمی با اشاره به اتفاقات مثبت چند سال اخیر در قوه قضاییه تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی پیام انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه اشاره کردند که تحولات دستگاه قضا باید استمرار پیدا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد تیم فعلی قوه قضاییه که ریاست آن تا الآن بر عهده آیت‌الله رئیسی و معاون اولی آن بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بود نشان می‌دهد که این مسیر و حرکت با حضور آقای محسنی اژه‌ای آغاز فصل جدیدی از اقدامات قوه قضاییه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی دانشمند، قاطع، حائز روحیه انقلابی و فسادستیز است بیان داشت: کسب تجارب ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در طی سال‌های اخیر در کنار مسئولان قوه قضایی به‌ویژه آیت‌الله رئیسی فصل جدیدی از تحولات قوه قضاییه را رقم خواهد زد.

پورابراهیمی اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی آماده هستیم تا همکاری با ریاست قوه قضاییه جدید را در دستور کار داشته باشیم و همچنین برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنیم.

-مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا (س) تهران با حضور مردم مؤمن و انقلابی، خانواده معظم شهدا و شماری از نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولان گلباران شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن کریم، زیارت عاشورا و ذکر خاطره شهید زنده فاجعه تروریستی هفتم تیر مرتضی محمودی همراه بود، شرکت کنندگان با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره قافله سالار شهیدان انقلاب اسلامی دکتر شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *