پیام تبریک رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

20:11 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در پیامی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

-علی عبداللهی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

متن پیام رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژیه (دامه برکاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه که بیانگر حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روحیه جهادی و عدالت طلبی و اشراف کامل حقوقی و قضایی بر دستگاه عدلیه است دستگاهی که امروزه بعنوان ملجا و پناهگاه واقعی مردم قرار گرفته و نقش اعتماد ساز و تحول آفرین دارد. تبریک و تهنیت عرض مینمایم
بدون شک حضور حضرتعالی در این جایگاه با سابقه درخشان علمی و توانمندی‌های فقهی و قضایی آمیخته با تعهد و کار آمدی می‌تواند در ادامه این مسیر پر افتخار و اجرای برنامه‌های تحولی و بنیادین مد نظر معظم له در این برهه حساس بویژه در سالی که مزین به شعار کاربردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شده است اثر بخش و امید آفرین باشد و بیش از پیش شاهد تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای رسیدن این دستگاه عظیم به جایگاه واقعی خود باشیم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در این جایگاه خطیر، تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

علی عبداللهی

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *