نماینده، ولی فقیه در سپاه: انتصاب رئیس قوه قضائیه نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی است

20:10 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده، ولی فقیه در سپاه در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

- پیرو انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپردن سکان قوه قضاییه به جنابعالی که در زمره بزرگ مردان مصمم، صادق، قاطع و موفق دستگاه قضا می‌درخشید را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک این انتصاب مبارک فرصت نوینی برای اجرای همه جانبه سند تحول قضایی و جهت گیری‌های بیانیه گام دوم انقلاب قلمداد و به مدد تجارب ارزشمند و کارنامه درخشان آن برادر فاضل طی چهار دهه خدمت و نقش آفرینی‌های موفق و ماندگار در دستگاه قضا، نویدبخش تعمیق خط عدالت گستری و رویکرد فسادستیزی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام و پاسخ به انتظارات رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به ویژه نیرو‌های کارآمد، صالح و پاکدامن قوه قضاییه خواهد بود.

دوام توفیق آن فقیه عالیقدر و روحانی مجاهد، انقلابی و ولایی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *