پیام تبریک مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست جدید قوه قضائیه

19:19 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

-مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست جدید قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری  به شرح زیر است.

بسمه تعالی

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به مدیریت اسلامی و دینی به آن عالم دانشمند فرهیخته و انقلابی دارد صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه‌های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه‌ی قوه قضاییه به ریاست آن گردید و تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.

اطمینان واثق داریم حضور حضرتعالی در رأس قوه قضائیه با توانمندی‌های علمی، فقهی و تجربه قضایی و اجرایی و اشرافیت کامل در تحقق سند تحول در گام دوم انقلاب متناسب با نیاز‌ها در این عرصه موثر خواهد بود.

مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری، به عنوان نیرو‌های جهادی تمام توان خویش را در جهت تحقق منویات حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب و حفظ اقتدار و تحول دستگاه قضایی بکار گرفته و با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های حضرتعالی بیش از پیش در اجرای عدالت، احقاق حقوق عامه، مبارزه با فساد و حمایت و رفع موانع تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، از خداوند منان خواستاریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *