رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ناتوانی راننده در کنترل کامیون

10:51 - 10 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۶۹۷
سعید اکبری، از ورود یک دستگاه کامیون حامل بار به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به فضای سبز این بزرگراه در محدوده پل سعیدی خبر داد
- سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت ابراز داشت: در ساعت ۰۷:۳۵ صبح امروز در مسیر لاین کندور بزرگراه آزادگان زیر پل سعیدی یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان از مسیر خود خارج می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این تغییر مسیر کامیون کشنده پس از رد شدن از روی جداول این بزرگراه وارد فضای سبز شده و در همان محل متوقف می‌گردد.
 
اکبری ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: همچنین با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور و تلاش‌های بی وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه، کامیون به حالت عادی و به کنار راه منتقل گردید و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سعید اکبری در خصوص علت این تصادف، گفت: علت این حادثه، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

وی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *