تصادف شدید سواری بی ام و با کامیون

14:19 - 09 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۵۰۹
اسماعیل احسان پور، از تصادف بین سواری بی ام و با کامیون در بزرگراه امام علی (ع) و از متواری شدن راننده کامیون در این حادثه خبر داد.
- اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر عنوان کرد: در ساعت ۰۳:۳۸ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در محدوده جنوب به بزرگراه امام علی (ع) محدوده مبارک آباد، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه سواری بی ام و که در این مسیر در حال تردد بوده به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد می‌نماید.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بوده که سواری بی ام و دیگر قادر به حرکت نبوده و در همان محل تصادف متوقف می‌گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ: راننده کامیون پس از این حادثه و دیدن صحنه خسارت شدید به بی ام وی از محل حادثه متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینگه شناسایی متهم متواری در دستور کار قرار دارد، از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در بزرگراه‌ها جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *