دوحه، گزینه احتمالی استقلال برای میزبانی از الهلال

9:41 - 09 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روزنامه قطری از رویارویی احتمالی نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دوحه خبر داد.

- روزنامه الرایه قطر نوشت: تیم فوتبال استقلال ایران شهر دوحه را برای میزبانی از الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال این قاره معرفی کرده است. از سویی تیم النصر عربستان برای میزبانی از تراکتور ایران در همین مرحله در کشور‌های امارات یا قطر تردید دارد.

یک هفته به پایان مهلت انتخاب زمین بی‌طرف برای تیم‌های استقلال تهران و النصر ریاض باقی مانده است. هرچند تیم النصر اصرار به برگزاری دیدار نماینده ایران در عربستان دارد، اما در نهایت باید زمین بی‌طرفی را انتخاب کند.

به گزارش میزان، این اتفاق در حالی رخ داده است که چندی پیش مسئولان باشگاه استقلال از شهر دوبی امارات به عنوان گزینه قطعی میزبانی از الهلال در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند.

سایت باشگاه استقلال پیش از این نوشته بود: احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره میزبانی از الهلال گفت: نامه‌ای مبنی بر میزبانی ما برابر الهلال در زمین بی طرف از سوی AFC به باشگاه رسیده است. ما ابتدا همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسئله منتفی شود و در تهران میزبان الهلال باشیم اما اگر این اتفاق روی ندهد، با هماهنگی مجیدی، از الهلال در دوبی میزبانی می‌کنیم و گزینه ما برای میزبانی کشور امارات و شهر دوبی خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *