رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت از خانواده زندانیان رویکرد دستگاه قضایی/ تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده زندانیان آذربایجان شرقی

16:57 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۲۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از رویکرد‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه حمایت از خانواده زندانیان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و مادی و مددکاری بوده تا از گزند آسیب‌های احتمالی که خانواده‌ها را تهدید میکند در امان بمانند.

بابک محبوب علیلو در گفتگو با میزان در حاشیه رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه انجمن حمایت از زندانیان به مناسبت هفته قوه قضائیه، گفت: دستگیری از افراد نیازمند جزو سفارشات ویژه دین مبین اسلام بوده و یکی از اقشاری که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد خانواده زندانیان هستند.

وی اظهار داشت: رویکرد و سیاست قوه قضائیه حمایت از خانواده زندانیان از حیث فرهنگی، آموزشی و مادی و مددکاری بوده تا از گزند آسیب‌های احتمالی که خانواده‌ها را تهدید میکند در امان بمانند.

وی افزود: بر همین اساس و در اجرای برنامه حمایت از خانواده‌های زندانیان، هر ماه بسته‌های معیشتی مورد نیاز خانواده‌ها از سوی انجمن حمایت از زندانیان با جلب و جذب کمک‌های خیرین تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار میگرد.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: به مناسبت هفته قوه قضائیه طی رزمایشی ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده شده و در اختیار خانواده زندانیان قرار خواهد گرفت.

وی از خیّران بزرگوار استان نیز خواست در راستای این کار خیر انجمن حمایت از زندانیان را همراهی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *