نصاری: حق ریکانی دعوت به تیم ملی است/ فرقی نمی‌کند مقابل صدرنشین یا قعرنشین بازی کنیم

10:15 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: طالب ریکانی یکی از بازیکنان خوب صنعت نفت است و با اسکوچیچ سابقه همکاری دارد و حقش دعوت به تیم ملی است.

حکیم نصاری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در این بازی برای بُرد وارد زمین شده بودیم و تمام تلاش‌مان را کردیم تا برنده باشیم. پیش از این بازی، اردوی آماده‌سازی خوبی در تهران داشتیم. این اردو از نظر آب و هوایی، آماده‌سازی تیمی و بقیه شرایط خوب پیش رفت و باعث شد در مدت وقفه لیگ آماده‌سازی مناسبی داشته باشیم. در اردو هم قسم شدیم فارغ از هر مسئله‌ای در بازی‌های باقیمانده لیگ بهترین بازی و نتیجه را کسب کنیم. خداراشکر این تلاش‌ها جواب داد و مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان برنده شدیم.

وی افزود: تیم ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بسته شده است. بعضی بازیکنان ما مانند محمد طیبی، حسن بیت‌سعید و مهدی زبیدی تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارند؛ یا طالب ریکانی که در نیم فصل با کلی پیشنهاد از تیم‌های دیگر روبه‌رو بود. انصافاً قابلیت‌های بازیکنان ما خیلی زیاد است. سیروس پورموسوی اگر حرص می‌خورد به خاطر همین پتانسیل‌هاست. الان دیگر گذشته، گذشته است و باید به آینده فکر کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. آنها حق دارند که بابت نتایج ناراحت باشند و ما هم سعی می‌کنیم از این به بعد هواداران را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بابت ثبت رکورد کلین شیت به حامد فلاح‌زاده تبریک می‌گویم. او دروازه‌بان خوبی است چرا که نزدیک به ۷ یا ۸ سال در لیگ برتر حضور دارد و آمادگی و انعطاف بدنی‌اش را حفظ کرده است. در حالی که بعضی بازیکنان فوتبال تنها بعد از ۲ یا ۳ فصل و بعد از درخشش مقطعی از سطح اول فوتبال ایران محو می‌شوند. فلاح‌زاده روابط خیلی خوبی با فرزین گروسیان دیگر دروازه‌بان تیم دارد و تمرینات و تلاش زیادی انجام می‌دهند. نتیجه این تلاش‌ها در بازی خودش را نشان می‌دهد.

نصاری با اشاره به عملکرد طالب ریکانی عنوان کرد: طالب ریکانی یکی از بازیکنان خوب صنعت نفت است و با اسکوچیچ سابقه همکاری دارد؛ حق او دعوت به تیم ملی فوتبال است. قطعاً اگر این بازیکن بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشته بود، از چندین تیم مختلف لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت نمی‌کرد. اگر ریکانی در آبادان ماند به خاطر دل هواداران و مردم آبادان بود.

وی در پایان گفت: میزان دریافتی‌های بازیکنان تیم به ۶۵ درصد رسیده است. درست است دیر رسید، اما مهم این است که به دست‌مان رسید. این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است و در بازی‌های باقیمانده فرق نمی‌کند مقابل کدام تیم (صدرنشین یا قعرنشین) بازی می‌کنیم و فقط برای برای برد وارد زمین می‌شویم. بنابراین بازی با نساجی با بازی با سپاهان و فولاد برای ما فرقی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *