روایت مدیر مترو از یکپارچگی حمل نقل در اروپا

13:33 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۳۸
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: مطالعه زیادی بر روی یکپارچه سازی سیستم حمل‌ونقل عمومی در جهان انجام دادم و در کمیته‌های تخصصی حمل‌ونقل به عنوان عضو فعالیت دارم. کشور‌های اروپایی وقتی می‌خواستند اروپای واحد بشوند، اولین قدم را نسبت به یکپارچگی حمل نقل برداشته و قوانین حاکم بر این سیستم بسیار مؤثر و پرکاربرد بودند و کشور ما دچار خلأ‌هایی در این موضوع است.
_علی عبداله پور عصر روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر آیت‌الله بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: بهره‌برداری از مترو یک کار بسیار فنی و هم یک خدمت اجتماعی به شمار می‌رود. ما مفتخر هستیم که روزانه با جابه‌جایی انبوهی از مسافران نقشی در رفاه و آسایش شهروندان داشته باشیم.

مهندس عبداله پور با اشاره به خلأ‌های قانونی در زمینه مترو افزود: من مطالعه زیادی بر روی یکپارچه سازی سیستم حمل‌ونقل عمومی در جهان انجام دادم و در کمیته‌های تخصصی حمل‌ونقل به عنوان عضو فعالیت دارم. کشور‌های اروپایی وقتی می‌خواستند اروپای واحد بشوند، اولین قدم را نسبت به یکپارچگی حمل نقل برداشته و قوانین حاکم بر این سیستم بسیار مؤثر و پرکاربرد بودند و کشور ما دچار خلأ‌هایی در این موضوع است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: ان‌شاءالله همه ما بتوانیم در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و رضایت‌مندی آن‌ها گام‌های مؤثری برداریم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *