بانوی المپیکی بدمینتون: تمام شب و روزم المپیک بود

11:56 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بانوی المپیکی بدمینتون گفت: برای این لحظه و سهمیه تلاش کردم و خیلی خوشحالم که توانستم در بدمینتون این سهمیه را برای اولین بار کسب کنم.

- ثریا آقایی بانوی المپیکی بدمینتون کشورمان در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: برای این لحظه و سهمیه تلاش کردم و خیلی خوشحالم که توانستم در بدمینتون این سهمیه را برای اولین بار کسب کنم. امیدوارم راه خوبی برای دختران بدمینتون در آینده باشد. امیدوارم دختران ما به مدال المپیک فکر کنند. تمام شب و روزم المپیک بود و می‌خواستم هدفم را عملی کنم. من برای المپیک ریو تلاش کردم، اما نزدیک مسابقات دچار آسیب دیدگی شدم، اما در نهایت در توکیو صاحب سهمیه شدم.

وی درباره آسیب دیدگی کهنه‌اش اظهار کرد: آسیب دیدگی‌ام برطرف شده و در سال ۲۰۱۹، در ۱۷ مسابقه شرکت کردم. طلای کامرون و ۲ مدال نقره دیگر بسیار کمک کرد تا امتیازم را در رنکینگ جهانی بالا ببرم. من تمرینات را با لغو مسابقات در خانه ادامه دادم. آسیب دیگری کمی کار را سخت‌تر کرد، اما سعی کردم تحت نظر پزشک تمرینات را ادامه دهم و می‌خواهم در این ۳ هفته به اوج آمادگی برسم.

نفر اول بدمینتون بانوان ایران تصریح کرد: با برنامه ۱۰ ساله‌ای که فدراسیون در نظر گرفته بود از تیم نونهالان راهی برای من باز شد تا به امروز که به المپیک برسم. از پوریا، مددی و مربی‌ام سپاسگزارم که از بچگی برایم زحمت کشیده‌اند. همچنین از خانواده‌ام سپاسگزارم که در این مسیر به من کمک کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *