رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صفرزاده: پنج روز زودتر عازم توکیو خواهم شد/ رکاب زدن در مسیر کوهستانی المپیک واقعا دشوار است

0:01 - 09 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دوچرخه‌سوار المپیکی ایران گفت: ۲۷ تیرماه عازم ژاپن شوم و امیدوارم بتوانم در آن پنج روز خودم را از نظر شرایط آب و هوایی و تنظیم ساعت خواب وفق دهم.

سعید صفرزاده در گفت‌گو با میزان، درخصوص شرایط و مسیر مسابقه در رقابت‌های دوچرخه‌سواری المپیک توکیو اظهار داشت: مسافت مسیر مسابقه در بازی‌های المپیک نزدیک ۲۴۰ کیلومتر است و در مکانی کوهستانی برگزار خواهد شد. از همین رو تغییرات ارتفاعی متعددی پیش‌روی دوچرخه‌سواران است و قطعا رکاب زدن در این مسیر دشوار است.

رکابزن المپیکی ایران درباره زمان اعزام به المپیک خاطرنشان کرد: دوم مرداد ماه رقابت‌های استقامت و پنجم مرداد ماه هم رقابت‌های تایم تریل برگزار شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است پنج روز زودتر یعنی ۲۷ تیرماه عازم ژاپن شوم. امیدوارم بتوانم در آن پنج روز خودم را از نظر شرایط آب و هوایی و تنظیم ساعت خواب وفق دهم.

صفرزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از اعزام به توکیو در رقابت‌های دیگری شرکت خواهد کرد؟ تصریح کرد: همچنین با تلاش‌های کادر فنی و فدراسیون دوچرخه‌سواری در چند روز آینده ۴ مرحله مسابقه در کشور ترکیه خواهم داشت تا با آمادگی بهتری در المپیک رکاب بزنم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *