حاج‌رضایی: مگر برای مربی تیم ملی مسابقه نظرسنجی برگزار می‌کنند؟/ ادامه همکاری با اسکوچیچ خوب است

12:18 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: مگر مسابقه یا نظر سنجی است که بازیکنان کُد یک را برای عدد فلان پیامک کنند؟ اینجا تیم ملی فوتبال است.

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به نظرم ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم ملی ایران خوب است. چون تا شروع مسابقات دور نهایی انتخابی جام جهانی زمان زیادی داریم از سوی دیگر او در بحرین کار مهمی انجام داد و به نوعی اعاده حیثیت کرد. اما وقتی تیم به تهران رسید مدیران طوری صحبت کردند که تصور می‌شد برای او به دنبال جایگزین هستند.

وی افزود: وقتی جایگاه ملی‌پوشان یا سرمربی تیم ملی متزلزل باشد، عدم اعتماد به نفس به وجود می‌آید و آنها نمی‌توانند روی کارشان تمرکز کنند. طببعی است چون همواره فکر می‌کنند دنبال زمان هستند تا گزینه مدنظرشان را پیدا کنند. اسکوچیچ، کریم باقری را در کنار وحید هاشمیان به کار گرفت تا بتواند کنترل تیم ملی را در اختیارش داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا رای گیری میان بازیکنان برای ابقای سرمربی تیم ملی کار درستی است؟ گفت: هرکسی شرح وظایف خودش را دارد. رییس فدراسیون در جایگاه خودش، سرمربی تیم ملی در جایگاه خودش و همینطور بازیکنان. مگر مسابقه یا نظر سنجی است که بازیکنان کُد یک را برای عدد فلان پیامک کنند؟ اینجا تیم ملی فوتبال است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *