پشت پرده انتخاب مجدد سرمربی تیم ملی چه بود؟/ چراغ سبز ملی‌پوشان به عزیزی خادم

17:33 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالی که به نظر می‌رسید مربی جدید هدایت تیم ملی فوتبال را به عهده بگیرد، فدراسیون اسکوچیچ را ابقا کرد.

- توافق ناگهانی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با دراگان اسکوچیچ برای طیفی از اهالی فوتبال غیر منتظره بود، اما رییس فدراسیون فوتبال پس از استعلام از برخی بازیکنان تیم ملی و اطلاع از رضایتمندی بازیکنان از ادامه حضور این مربی کروات تصمیم گرفت بدون فوت وقت خبر توافق مجدد با اسکوچیچ را رسانه‌ای کند.

گویا شهاب عزیزی خادم چندان بی میل به استخدام یک مربی بزرگ برای هدایت تیم ملی نبوده، اما وقتی با چند بازیکن شناخته شده تیم ملی مستقیماً در این ارتباط حرف زده تصمیم گرفت فعلا کار را با اسکوچیچ ادامه دهد تا آرامش در مجموعه تیم ملی برقرار باشد.

گفته می‌شود یکی از بازیکنان در گفتگو تلفنی به رئیس فدراسیون عنوان کرده که رابطه بازیکنان و اسکوچیچ در شرایط خوبی قرار دارد و هرگونه تغییر ممکن است ثبات در تیم ملی را با خطر مواجه کند از این رو بازیکنان از ادامه فعالیت این مربی در تیم ملی حمایت خواهند کرد.

از طرفی چند نفر از افراد مورد وثوق رئیس فدراسیون که از پیش از شروع بازی‌های تیم ملی در مرحله نخست انتخابی ماموریت پیدا کرده بودند اتفاقات تیم ملی را رصد کنند، در گزارش مکتوب خود آورده اند از نظر فنی اسکوچیچ نمره قبولی را دریافت کرده است، او فارغ از کسب نتایج مطلوب در جریان بازی‌های اخیر در تیم ملی با تعویض‌ها و تصمیمات به موقع فنی روند بازی را تغییر داده و توانسته حداکثر امتیاز را به دست آورد به همین دلیل او در شرایط کنونی بهترین گزینه برای تیم ملی به حساب می‌آید.

البته در کنار این گزارش‌ها و بازخورد‌های مثبت موضوع نرمش اسکوچیچ در فرایند مالی یک مزیت ویژه برای او به حساب آمد، لذا رئیس فدراسیون پس از بررسی شرایط موجود تصمیم گرفت او را به عنوان سرمربی تیم ملی همچنان در سمت خود ابقا کند تا تیم ملی با تفکرات وی به فعالیت خود در دور بعدی مسابقات ادامه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *