داداش‌زاده: نام دایی و قلعه‌نویی بازی دلال‌ها بود/ اسکوچیچ بهترین گزینه ممکن بود

11:58 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۸۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مطرح شدن اسم علی دایی و امیر قلعه‌نویی بازی رسانه‌ای دلال‌ها بود تا بعضی آقایان سرمربی خارجی مدنظرشان را به تیم ملی بیاورند و از این بابت حق دلالی بگیرند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ادامه همکاری اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در شرایط فعلی اسکوچیچ بهترین گزینه ممکن و ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی طبیعی بود. هر سرمربی دیگری که انتخاب می‌شد از نظر مالی باید پول هنگفتی پرداخت می‌کردیم. در صورت انتخاب مربی ایرانی، فوتبال سلیقه‌ای است و شاید بسیاری از بازیکنان فعلی (لژیونر یا بازیکنان لیگی) را کنار می‌گذاشت، اما ما زمان زیادی برای مرحله بعدی انتخابی جام جهانی نداریم و باید خیلی زود خودمان را آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی و امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم ملی گزینه بهتری محسوب می‌شدند، تصریح کرد: مطرح شدن اسم این ۲ نفر بازی رسانه‌ای بود تا بعضی دلال‌ها و آقایان سرمربی خارجی مدنظرشان را به تیم ملی بیاورند و از این بابت حق دلالی بگیرند. در همین لیگ برتر به علی دایی تیم نمی‌دهند آن وقت به وی هدایت تیم ملی فوتبال را می‌سپارند؟! امیر قلعه‌نویی هم در لیگ تیمش را دارد و با چه انگیزه‌ای به تیم ملی بازگردد؟ مگر زمانی که قلعه‌نویی در تیم ملی بود چه امکاناتی در اختیارش قرار دادند؟ قبلاً در تیم ملی بوده، می‌خواهد چه اتفاق جدید برای او رخ بدهد که قبلا تجربه‌اش نکرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: خواهشم این است نام ۸ نفری که در پرونده اسکوچیچ محکوم شده‌اند را به همه مردم اعلام کنند. افرادی که به بیت‌المال خیانت کردند از کجا درآمد کسب کردند که در جزایر خارجی خانه خریداری کرده‌اند؟

داداش‌زاده در پایان گفت: ادامه حضور اسکوچیچ در کنار مدیریت کریم باقری قطعاً تاثیرگذار است. در مسیر موفقیت تیم ملی فقط یک شرط وجود دارد. نباید اجازه بدهیم دلال‌ها در کنار تیم ملی حضور داشته باشند. این موضوع را در گذشته دیده‌ایم که دلال‌ها پول می‌گرفتند و به ترکیب تیم ملی بازیکن تزریق می‌کردند. از عزیزی‌خادم انتظار می‌رود با اقتدارش جلوی ورود دلال‌ها را بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *