همدلی و تعامل سپاه و ناجا بی نظیر است

11:23 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۹۸
سردار حسین رحیمی گفت: به لطف خداوند متعال بین سپاه و ناجا در کل کشور همدلی و برادری بی نظیری ایجاد شده است و این همکاری از بالاترین تا پایین‌ترین رده باید ایجاد شود.
- سردار حسین رحیمی در جلسه‌ای با حضور فرماندهان سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به حماسه آفرینی مردم فهیم و گرانقدر ایران اسلامی در انتخابات، بیان داشت: علیرغم تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم و عدم حضور آنان در انتخابات، دیدیم که مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر ندای رهبر و مولای خود را لبیک گفتند و با حضور پر شور و شعور خود، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف وظیفه خود را به درستی انجام دادند و حال نوبت مسئولان است، گفت: لازم است مسئولان همه توان خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنند و تلاش نمایند که گره‌ای از مشکلات مردم بگشایند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تعامل و ارتباط بیش از پیش سپاه و ناجا در پایتخت با هم هستیم، عنوان داشت: به لطف خداوند متعال بین سپاه و ناجا در کل کشور همدلی و برادری بی نظیری ایجاد شده است و این همکاری از بالاترین تا پایین‌ترین رده باید ایجاد شود.

سردار رحیمی با نفی جزیره‌ای نگاه و عمل کردن، بیان داشت: دشمن از هیچ چیزی به اندازه اینکه نیرو‌های انقلاب کنار هم و همراه هم باشند ناراحت نمی‌شود.
 
بیشتر بخوانید:

وی افزود: بطور حتم با هم افزایی و تعامل و همکاری می‌توانیم امنیت و آرامش با ثباتی را برای مردم عزیز به ارمغان آوریم.

سردار رحیمی با اشاره به طرح‌های مختلف برای مقابله با برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم، عنوان داشت: در سال‌های اخیر با اقدامات آفندی پلیس پایتخت شاهد کاهش ده درصدی جرائم در پایتخت هستیم که این مهم محصول تلاش جمعی و شبانه روزی همه بخش‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌باشد.

لازم به ذکر است این جلسه تعاملی بصورت فصلی بین فرماندهان و مسئولان ناجاو سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود.
 

برچسب ها: سردار رحیمی ناجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *