تصادف شدید سواری ال نود با پژو

11:22 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۹۰
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری ال نود با پژو در محدوده بزرگراه همت خروجی توانیر و ایجاد ترافیک در این محدوده خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب مجید رنجبر عنوان کرد: در ساعت ۰۸:۰۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر بزرگراه همت خروجی توانیر به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: سواری ال نود به علت عدم توجه به جلو با تاکسی پژو برخورکرده و، چون دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه از حرکت باز می‌ایستند.

رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سواری ال نود با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری ال نود به علت عدم توجه به جلو نسبت به تاکسی پژو مقصر شناخته شد.
 
بیشتر بخوانید:

وی از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت با سرعت بالا بپرهیزند و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم.

وی گفت: به علت غیر قابل حرکت بودن این خودرو‌ها و تا رسیدن جرثقیل امدادی بار ترافیکی سنگینی در این محدوده شکل گرفت و این ترافیک بزرکراه کردستان را نیز درگیر کرد.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *