تصادف شدید وانت پیکان با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع)

11:21 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۵۷
مجید رنجبر از برخورد و تصادف شدید وانت با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) و توقف چند دقیقه‌ای دیگر رانندگان جهت جلوگیری از برخورد با این وانت خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۶:۰۰ صبح امروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) – پل شهدای خوزستان، یکدستگاه وانت که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و بشدت باگاردریل‌ها و بشکه‌های ترافیکی لاین سرعت بزرگراه برخورد و سپس متوقف می‌شود.

رنجبر افزود: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و بمنظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، ابتدا با حرکات دست و راکت از سرعت دیگر خودرو‌ها کاسته و در نهایت پس از کم شدن سرعت از چندین متر عقب‌تر خودرو‌ها متوقف شدند و با ایمن سازی محل حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: پس از حضور تیم اورژانس و معاینه سراپایی راننده وانت پیکان، به مداوای وی در محل حادثه پرداختند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و کسی آسیبی نرسید.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقیله علت اصلی این حادثه بوده است.

رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا پرهیز نموده و حتما قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *