مهران‌پور: پاداش مجیدی یک مُسکن موقت است/ هیئت مدیره برای حل مشکلات باید به سرعت دست به کار شود

15:38 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این برهه استقلال فقط به آرامش نیاز دارد و این کار نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب در باشگاه است.

محمدرضا مهران‌پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط استقلال پس از ۴ برد پیاپی اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که با این حجم از مشکلات توانستند با این برد‌های با ارزش به وضعیت تیم در جدول لیگ برتر سر و سامان دهند. امیدوارم مدیرعامل و هیئت مدیره بتوانند شرایطی مهیا کنند تا دغدغه‌های تیم (تسویه حساب بازیکنان، تمدید قرارداد‌ها و جذب بازیکنان جدید) برطرف شوند.

وی درباره پرداخت پاداش از سوی مجیدی به بازیکنان استقلال گفت: این نشان از بزرگی و مرام فرهاد مجیدی است، اما این کار در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و این پاداش‌ها حکم مُسکن و آرامبخش موقتی را دارند. مشکلات استقلال باید ریشه یابی شده و اساسی حل شوند. تصور عامه بر این است که فوتبالیست‌ها درآمد میلیاردی دارند، اما حداقل در استقلال این گونه نیست و بچه‌ها قطره چکانی و کم کم پول می‌گیرند و در شرایط سختی هستند.

مهران‌پور در رابطه با تغییرات هیئت مدیره و مشخص نبودن دقیق اعضا گفت: هیئت مدیره باید هر چه سریع‌تر شکل بگیرد و با سرعت عمل وارد میدان شود. ما از هیئت مدیره‌های قبلی خاطرات خوبی نداشتیم و نمی‌شود این هیئت مدیره را هم با قبلی‌ها مقایسه کرد. در این برهه استقلال فقط به آرامش نیاز دارد و این کار نیازمند برنامه ریزی و مدیریت مناسب در باشگاه است.

وی افزود: نبود آرامش و مدیریت باعث می‌شود به کادرفنی و سرمربی هم فشار وارد شود و مجیدی از مسائل فنی دور شود. هیچ مربی در هیچ جای دنیا نمی‌خواهد حرفی به جز مسائل فنی بزند، اما فرهاد به قدری اذیت شده که یک تنه در برابر این مشکلات ایستاده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص غیبت مظاهری و اسماعیلی به دلیل مسائل مالی عنوان کرد: اگر باشگاه توان مالی ندارد نباید قرارداد‌های سنگین ببندد و همان ابتدای فصل اعلام کند ما از نظر بودجه در مضیقه هستیم و با جذب بازیکنان ارزان قیمت‌تر و صحبت با هواداران که فعلا نباید انتظار قهرمانی داشته باشند تیم را مدیریت کنند. اگر مدیران بدانند ۳-۴ سال در تیم هستند با برنامه ریزی مناسب می‌توانند روی جذب بازیکن، تسویه حساب و آمادگی برای قهرمانی تمرکز کنند.

وی افزود: وقتی باشگاه در یک سال تنها ۵۰-۴۰ درصد پرداختی داشته چطور می‌تواند در چند هفته ۵۰ درصد دیگر پرداخت کند؟ اینجاست که بازیکن نگران می‌شود و به فکر آینده خود است.

محمدرضا مهران‌پور در رابطه با آینده استقلال در این فصل تصریح کرد: در لیگ برتر هنوز شانس قهرمانی داریم و باید بجنگیم تا حداقل در جمع ۳ تیم برتر باشیم. در جام حذفی مهم نیست که به پرسپولیس برخورد کرده‌ایم تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید توان برد هر تیمی را داشته باشد. در لیگ قهرمانان آسیا با تکیه بر توانایی بازیکنان و کادرفنی و غیرت و همت ایرانی می‌توانیم به مراحل بالاتر و حتی قهرمانی هم فکر کنیم.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم مثل یک خانواده است و همه باید به هم کمک کنند، ما پیشکسوتان هم هر طور که نیاز باشد به استقلال کمک خواهیم کرد و برای ما باعث افتخار است. در این خانواده مدیرعامل و هیات مدیره نقش پدر را دارند و می‌توانند مهم‌ترین کار را برای موفقیت انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *