سهرابیان: پیست ۲ کیلومتری برای تمرینات روئینگ نداریم/ به قولی که به نصیری داده‌ام پایبندیم

7:45 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: یکی از مشکلات اصلی ما در تهران گرمای بیش از حد هواست که واقعا شرایط تمرین را سخت می‌کند.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص روند برگزاری تمرینات دو قایقران اعزامی به المپیک توکیو شرایط اردو‌ها اظهار داشت: در حال حاضر هم نازنین ملایی و هم علی آقامیرزایی در اردو هستند و تمریناتشان را در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌کنند. یکی از مشکلات اصلی ما در تهران گرمای بیش از حد هواست که واقعا شرایط تمرین را سخت می‌کند. متاسفانه محدودیت‌های کرونایی هم دستمان را بسته و باتوجه به زمان کم تا المپیک و هم از نظر ارزی امکان اعزام به خارج از کشور نبود.

رییس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلمان این است که در بخش روئینگ پیست ۲ کیلومتری نداریم و مجبوریم با همین شرایط ادامه دهیم، زیرا با توجه به اینکه ۲۶ تیرماه عازم ژاپن هستیم و چهار روز قبل از اعزام باید کار‌های مربوط به اعزام در تهران انجام شود، نمی‌توانستیم در خارج از کشور اردو بزنیم. برای رفع این مشکل در بخش روئینگ هماهنگی‌ها را انجام داده‌ایم تا ادامه اردو در شهر میانه پیگیری شود، ولی هنوز این موضوع قطعی نشده است.

وی در پایان درباره پیگیری موضوع استخدام بهمن نصیری گفت: تمامی مکاتبات به صورت مستند وجود دارد و به قولی که به بهمن نصری داده‌ایم، عمل خواهیم کرد. هم من و هم صالحی امیری روی قول خود پایبند هستیم و نوبخت نیز دستور را داده است، اما متاسفانه بوروکراسی اداری در استان زنجان کمی مشکل‌ساز شد. پس از این پیچیدگی‌های اداری مجددا رییس کمیته ملی المپیک پیگیر این موضوع شد و ان‌شاءلله به زودی حل خواهد شد. متاسفانه وقتی قرار است جوانی استخدام شود باید از هفت خان رستم بگذرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *