کمبود واکسن نخواهیم داشت / ریل گذاری صادرات واکسن ایرانی کرونا

11:46 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۴۷۸
وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از واکسن "نورا" گفت: ما در ماه‌های آینده نه تنها کمبود واکسن نخواهیم داشت، بلکه ریل گذاری کردیم که واکسن ما در اقصی نقاط جهان که قلدران و زورگویان در‌ها را بر تهی دستان جهان بستند، بتوانیم واکسن صادر و هدیه کنیم و این از افتخارات ناب جمهوری اسلامی است.
- سعید نمکی در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و آغاز فرایند کارازمایی بالینی واکسن نورا، گفت: خدا را سپاس میگویم که امروز سومین روزی است که در راستای اعتلای این کشور صحنه‌های بسیار دلپذیری می‌بینم. دو روز قبل، تزریق اولین واکسن ملی به عزیزترین و والاترین شخص مملکت بود و دیروز تولید واکسن اسپوتنیک‌ایرانی بود که به قول کسانی که صاحب این تکنولوژی بودند اعلام کردند که ایران از نظر زیرساخت‌ها به مراتب فراتر از کسانی است که طراح این تکنولوژی در خارج از کشور بودند.

وی افزود: امروز به دست توانمند عزیزان در سپاه پاسداران و دانشگاه بقیه الله (عج) واکسنی را به نام نورا که نور شاید اصیل‌ترین و نفیس‌ترین پدیده آفرینش است، رونمایی می‌کنیم. بنده به عنوان یک خادم و سرباز خدمتگزار شاید زیباترین روز تاریخ زندگی ام است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *