مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد افتتاح شد

10:27 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۴۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد با حضور ویدئوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی و حضور تعدادی از مقامات استانی افتتاح شد.
با حضور ویدئوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی و حضور تعدادی از مقامات استانی، مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد افتتاح شد.
 
غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در این خصوص اظهار کرد: بر حسب دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم تخصصی شدن رسیدگی به دعاوی و کرامت اریاب رجوع و کارکنان مجموعه با توسعه فضای فیزیکی مورد نیاز  و همچنین لزوم حفظ و ارتقاء سطح امنیت اقتصادی جامعه و در راستای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مانع‌زدایی و هموارسازی مسیر تولید و پشتیبانی و یاری رساندن به اصحاب تولید و تجارت و کمک به جهش تولید، ساخت و تجهیز مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی صورت پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: در این مجتمع تلاش خواهد شد تا با استفاده از قضات شایسته و مجرب و ظرفیت قانونی حقوق تجارت، ضمن پایین آوردن زمان رسیدگی و افزایش دقت، همه جوانب مرتبط با موضوعات حقوقی و قضایی شرکت‌های تجاری را مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی علاوه بر تخصص‌گرایی و سرعت رسیدگی به دعاوی، مقوله کیفیت نیز مدنظر است و در همین راستا در این مجتمع علاوه بر تمرکز بر استفاده از قضات نخبه و آشنا با مسائل حقوقی نوین، سعی می‌شود با آموزش‌های لازم به قضات جوان و با سابقه و تقویت علمی آنها، سرعت و دقت در رسیدگی‌ها نیز افزایش یابد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *