حل مشکلات کارخانه‌های «گروه ملی صنعتی فولاد ایران» و «کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه» با تلاش‌های قوه قضائیه/ احقاق حق کارگران و مبارزه با مفسدان

8:00 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۳۳۸
امام جمعه موقت اهواز سیاست عدالت‌محورانه دستگاه قضایی طی سال‌های گذشته را مهم ارزیابی کرد و گفت: حل مشکلات مجموعه کارخانه‌های «گروه ملی صنعتی فولاد ایران» و «کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه» به مدد تلاش‌های قوه قضاییه انجام شده است.
آیت‎‌الله «محسن حیدری» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد دستگاه قضا طی سال گذشته بیان کرد: به برکت ریاست آیت‌الله رئیسی بر مسند قوه قضاییه شاهد تحول نوینی در سطح کشور بودیم این در حالی است که خدمات بسیار زیادی فراتر از کار‌های ذاتی این قوه انجام شده است.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: از عملکردهای مهم قوه قضاییه طی سال گذشته فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل است که موارد قابل توجهی در استان‌های مختلف توانستند مجدداً به چرخه تولید برگردند.

وی افزود: حل مشکلات مجموعه کارخانه‌های «گروه ملی صنعتی فولاد ایران» و «کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه» به مدد تلاش‌های قوه قضاییه انجام شده است. کارخانه نیشکر هفت تپه در سال‌های اخیر دچار بحرانی شده بود و با پیگیری قوه قضاییه سامان گرفت. البته تاکنون مالکیت آن دقیقاً مشخص نشده و منتظر تحولات ریاست جمهوری هستیم تا این پرونده به نتیجه دلخواه برسد.

حیدری گفت: دیدگاه‌های رئیس قوه قضاییه بر مبنای احقاق حق کارگران و مبارزه با مفسدان در اهواز و خوزستان تا حدودی به منصه ظهور رسیده است و امیدواریم در دوران ریاست جمهوری نیز این روش ادامه یابد.
 
امام جمعه موقت اهواز سیاست عدالت‌محورانه دستگاه قضایی را طی سال‌های گذشته مهم ارزیابی کرد و در پایان گفت: در این حوزه نتایج خوبی حاصل شده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *