فیروزی: دیگر طاقت باختن نداشتیم

17:24 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۲۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:حساسیت بازی با سایپا بالا بود چرا که بعد از هفته‌ها ناکامی دیگر طاقت شکست نداشتیم.

علی فیروزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی مقابل تیم سایپا پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر اظهار داشت: این بازی برای ما حکم فینال را داشت چرا که هر دو تیم شرایط سخت و حادی در لیگ برتر داشتیم. در تیم ما دیگر کسی طاقت شکست نداشت. همین موضوع حساسیت بازی را بالا برده بود.

وی با اشاره به این حساسیت بازی ادامه داد:در نیمه اول بازی اصلا به فکر بازی کردن و موقعیت ساختن نبودیم. آنقدر استرس در تیم ما بالا بود که در ۱۷ دقیقه اول فقط به فکر گل زدن بودیم و همین موضوع کمی روی کیفیت کارمان تاثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت برنده از میدان خارج شدیم.

مدیر تیم صنعت نفت آبادان به اردوی تهران اشاره و تصریح کرد:شرایط خیلی حساس بود و معمولا در تورنمنت‌های فرسایشی چنین شرایطی به وجود می‌آید. از این رو ما باید هر طور شده برنده می‌شدیم و هر تیمی که شرایطی چون ما داشته باشد با توجه به تغییرات و تمریناتی که داشتیم به دنبال برنده شدن است. اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم؛ اما آنقدر استرس بالا بود که در ابتدای بازی نتوانستیم برنامه‌های تاکتیکی را پیاده کنند.

فیروزی در مورد شرایط بازی گفت: بعد از گلزنی کمی از فشار روانی روی تیم کم شد و موقعیت‌های دیگری روی دروازه حریف ایجاد کردیم، ولی نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فراموش نکنیم تیم سایپا مخصوصا در نیمه اول خوب بازی کرد. به طوری که در نیمه اول بازی پایاپایی بود و موقعیت کمی روی دروازه‌ها ایجاد شد. در نیمه دوم ما مالکیت بیشتری روی توپ داشتیم با این حال باز هم موقعیت زیادی روی دوراه‌ها ایجاد نشد و به همین دلیل بازی فقط یک گل داشت.

وی به اعتراض‌های دو تیم به داوری اشاره و خاطرنشان کرد: همه این اعتراض‌ها به حساسیت بازی و جدول برمی گردد. اگر داور هم ایرادی نداشته باشد باز هم همه یقه داور را می‌گیریم. ما عیب‌های خود را نمی‌بینیم. قضاوت داور خوب بود، ولی در چنین شرایط هر سوتی روی اعصاب و روان اعضای تیم تاثیر می‌گذارد. نه فقط تیم رقیب بلکه ما و همه تیم‌ها نیز در شرایط حساس همین واکنش‌ها را داریم. حالا یک روز از بازی گذشته اعتراف می‌کنم داور قضاوت خوبی داشت و هر سوتی زد طبیعی بود.

مدیر تیم صنعت نفت در مورد ادامه روند کار تیمش تاکید کرد:فشار روی تیم کم و فکر می‌کنم رفع شده است. همه اعضای تیم و باشگاه شرایط را درک می‌کنند. از این رو باید از این وضع استفاده کرده و خود را در شرایط خوب حفظ کنیم. ما می‌توانیم به روز‌های خوبمان برگردیم و باید به این مهم دست پیدا کنیم. همه در باشگاه هم دل هستند و موفقیت تیم را می‌خواهند. امیدوارم در راستای همین اتحاد به آنچه می‌خواهیم برسیم.

فیروزی از آخرین وضعیت مصدومان این تیم خبر داد و گفت: محمد اهل شاخه، رحیم زهیوی و مهدی زبیدی سه بازیکن مصدوم ما هستند که امیدوارم با شروع فصل جدید به تیم برگردند. البته مصدومان دیگری هم داریم که خدا را شکر وضعیت بهتری دارند و مشکلشان خیلی حاد نیست. این سه بازیکن هر سه تحت عمل جراحی قرار گرفتند و ادامه مسابقات را از دست دادند. می‌دانم که آنها هم قلبشان در کنار ما است و از پای گیرنده با استرس و حساسیت بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کنند. این پیروزی را به آنها و همه هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم.

وی در پایان به صحبت های مربی تیم سایپا در اعتراض به یکی بودن هتل تیم داوری و تیم میزبان اشاره کرد و گفت: با توجه به آنچه ناظر بازی به ما گفته بود تلاش کردیم هتل محل اقامت داوران را تغییر داده و آنها را به هتل محل اقامت تیم سایپا بفرستیم اما این موضوع با مخالفت داوران همراه شد چرا که زمان استراحتشان بود و آنها خواب بودند. از این رو تمایلی نداشتند محل اقامت‌شان را تغییر دهند. به همین دلیل با سازمان لیگ تماس گرفتیم و در این خصوص از آنها مشورت گرفتیم و آنها مدعی شدند مشکلی در این خصوص وجود ندارد. ضمن اینکه ما خودمان بارها در شهرهای مختلف با چنین مواردی رو به رو بودیم. از این رو خواستم بگویم کوتاهی از سوی باشگاه ما رخ نداده و ما تلاش کردیم هتل محل اقامت داورها را تغییر دهیم ولی امکان‌پذیر نشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *