خاطره غریب آبادی سفیر جمهوری اسلامی نزد سازمان‌های بین المللی در وین از شهید رکن آبادی و مرحوم شیخ الاسلام

14:15 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۲۳۹
سفیر جمهوری اسلامی نزد سازمان‌های بین المللی در وین در رابطه با اخلاص شهید رکن آبادی و مرحوم حسین شیخ الاسلام خاطره‌ای تعریف کرده است.

- کانال تلگرامی روزپلاس خاطره‌ای از کاظم غریب آبادی سفیر جمهوری اسلامی نزد سازمان‌های بین المللی در وین از شهید رکن آبادی و مرحوم حسین شیخ الاسلام را منتشر کرد و نوشت: امشب، ناخودآگاه یاد دو نفر از همکاران دیپلمات سابق افتادم: مرحوم حسین شیخ الاسلام، شهید غضنفر رکن آبادی. خاطرم هست که در دی ماه ۱۳۹۳، سازمان بسیج قصد داشت از گزارش جامع نقض حقوق بشر توسط آمریکا طی مراسمی در دانشگاه تهران رونمایی کند.

در آن زمان، معاون ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بودم. در تماس معاون بین الملل این سازمان با اینجانب جهت دعوت برای سخنرانی در این مراسم، گله کردند که تاکنون تلاش‌هایشان برای دعوت از برخی مقامات برای حضور و سخنرانی، بنابر ملاحظات سیاسی اجابت نشده است. در مشورت با هم، به این نتیجه رسیدیم که از آقای شیخ الاسلام که آن موقع مشاور بین الملل مجلس شورای اسلامی و دکتر رکن آبادی که به تازگی از سفارت در لبنان برگشته بودند، دعوت شود. با آغوش باز و در نهایت اخلاص و بدون ملاحظه کاری سیاسی، این دعوت را پذیرفتند. روحشان شاد.


برچسب ها: سفیر ایران خاطره

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *