میز خدمت دستگاه قضایی استان در مصلی ایلام برگزار شد

10:51 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۲۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
میز خدمت دستگاه قضایی استان در مصلی ایلام برگزار و مسئولان قضایی از نزدیک و به صورت رو در رو با مردم و مراجعین گفتگو کردند.

- در هفته قوه قضائیه و با حضور علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام، میز خدمت دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه آن پیش از خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی ایلام برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام و همچنین رؤسا و مدیران سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی استان از نزدیک و به صورت رو در رو با مردم و مراجعین گفتگو، به موضوعات مختلف حقوقی و کیفری آنان رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این دیدار بیان داشت: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهم‌ترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در کلیه حوزه‌های قضایی استان است.

وی افزود: تسهیل در خدمت رسانی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد یکی از مهم‌ترین نتایج استقرار میز خدمت است.

دهقانی تصریح کرد: گستردگی خدمات ارائه شده در دادگستری‌ها و حوزه‌های قضایی و همچنین دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان، ضرورت استقرار میز خدمت را دوچندان می‌کند و برگزاری این برنامه‌ها به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت عدالت، خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و همواره به صورت ویژه پیگیری می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *