رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت ویدئوکنفرانس

11:54 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۱۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت حضوری در تهران و از طریق ویدئوکنفرانس با شهروندان ۵ استان برگزار شد.
- برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت حضوری در تهران و از طریق ویدئوکنفرانس با شهروندان ۵ استان برگزار شد.
 
در این برنامه ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به پرونده ۱۲ نفر از مراجعان به صورت حضوری در تهران و ۱۴ نفر در استان‌های اصفهان، گلستان، یزد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به صورت ویدئوکنفرانس رسیدگی و دستوراتی برای اجابت خواسته‌های آن‌ها صادر کرد.

تسهیل در پرداخت بدهی زندانیان کم بضاعت، پیگیری تسریع در پرداخت دیه از بیت المال، بررسی استفاده از پابند برای چند زندانی، پرداخت کمک به چند خانواده معسر زندانی و اعطای مرخصی به چند زندانی از جمله مهمترین دستورات رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی به امور شهروندان بود.

همچنین رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دستور بررسی اعاده دادرسی برای پرونده یک شاکی که در جریان درگیری‌های سال ۱۳۶۱ بجنورد بر اثر تیراندازی دچار مشکل جسمانی شده بود، صادر کرد.

شاکی در سال ۱۳۸۰ شکایت کرده بود و همان سال درباره پرونده وی قرار منع تعقیب صادر شده بود.

رسیدگی به مشکلاتی استخدامی در نیرو‌های مسلح از دیگر خواسته‌های مراجعان بود که متقاضیان به دیوان عدالت اداری راهنمایی شدند.

استخدام فرزند در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درخواست فردی دیگر بود که حجت الاسلام والمسلمین بهرامی آن را منوط به شرکت و قبولی در آزمون استخدامی دولت دانست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *