ترافیک در بزرگراه آزادگان به علت تصادف چند وسیله‌ای

11:58 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۱۴۲
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف هشت وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان و آسیب به ۸ خودرو خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۹:۳۵ صبح امروز درمسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، قبل از پل اسلامشهر یک دستگاه وانت نیسان ناگهان روی ترمز زده و موتوقف می‌گردد که همین امر موجب برخورد ۷ وسیله دیگر و بصورت پیاپی با یکدیگر می‌گردد.

رنجبر اضافه کرد: در این تصادف که وانت نیسان متوقف گردید خودرو‌های تیبا، پراید، ۲ پژو، پیکان، سراتور، خاور به ترتیب با یکدیگر برخورد می‌نمایند که در مجموع به ۸ وسیله خسارت شدید وارد می‌آید و همه این خودرو‌ها غیر قابل حرکت بودند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

وی افزود: به خاطر این تصادف چند وسیله‌ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم که با تلاش کارکنان راهور خودرو‌ها به کنار راه و محل ایمن منتقل شدند و ترافیک به حالت عادی خود بازگشت.

رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از کلیه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *