شناسایی ۴۷۵ میلیارد ریال کولر گازی قاچاق در پایتخت

10:35 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۱۱۵
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر و کشف بیش از ۸ هزار دستگاه کولر گازی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۴۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
علی ولی پور گودرزی درخصوص اقدام صورت گرفته توسط پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ برای کشف و شناسایی بیش از ۸ هزار دستگاه کولر گازی قاچاق به میزان گفت: روز گذشته برابر اطلاع از دپو و نگهداری لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده میگردد انبار دارای ۱۷ باب سوله بوده که محل دپو و   نگهداری لوازم خانگی، پارچه، پارکت، کولر گازی و. می‌باشد.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید کولر‌های گازی به مارک جنرال گلد و مدیا استار در سوله‌ها نگهداری می‌گردد.

ولی پور گودرزی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید مالک کالا و مدیر انبار نسبت به ثبت کالا‌ها در سامانه جامع تجارت ایران و اخذ کد رهگیری و شناسه کالا اقدام ننموده اند و مشمول موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالا‌ها شامل ۸۸۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکین کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
 

برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *