دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان افتتاح شد

10:37 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۰۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان طی مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان و مدیرکل زندان‌های استان افتتاح شد.
- محمد باقر اسلامی، معاون قضایی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان، هوشمندسازی و ایجاد زمینه تسهیل دسترسی مددجویان زندان‌ها به مقامات قضایی را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و بیان داشت: براساس نظر ریاست کل دادگستری استان کرمان، ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان پیگیری و اجرایی شده است تا مددجویان بتوانند درخواست‌های خود را به آسانی با مراجع قضایی در میان گذاشته و روند پرونده خود را پیگیری نمایند.

اسلامی افزود: سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها از مهمترین دلایل تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به شمار می‌رود و با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان، گام‌های به سزایی در مسیر حفظ حقوق شهروندی مددجویان زندان‌ها برداشته می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان، ملاقات با ۱۸۵ نفر از مددجویان زندان‌ها نیز انجام شد و ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های آنها، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات این افراد صادر شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *