رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصطفوی: هر ۳ روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند/ بازیکنان باوجود شرایط نابرابر از جان و دل مایه می‌گذارند

23:59 - 04 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۹۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هر دلیلی برای ما هر سه روز یک بار بازی می‌گذارند و شاید به دلیل این فشار و خستگی بچه‌ها در بحث مالکیت، مقداری از حریف پایین‌تر بودیم.

- صالح مصطفوی مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*درباره مشکلات به اندازه کافی صحبت شده و دیگر باید به بازی‌ها بپردازیم. متاسفانه استراحت ما کمتر از حریف بود و تیم ما می‌توانست فردا بازی کند، اما به هر دلیلی هیچ تغییری در زمانبندی بازی تیم‌های دیگر انجام نمی‌شود.

*به هر دلیلی برای ما هر سه روز یک بار بازی می‌گذارند و شاید به دلیل این فشار و خستگی بچه‌ها در بحث مالکیت، مقداری از حریف پایین‌تر بودیم. برای دیدار بعدی زمان مناسب داریم و ان شالله ریکاوری لازم را انجام می‌دهیم تا بچه‌ها برای این بازی آماده‌تر شوند.

*بازیکنان ما واقعا انسان‌های شریفی هستند که با یک شرایط نابرابر در تمام زمینه‌ها، از جان و دل مایه می‌گذارند. بار‌ها موقعیت‌های دو در مقابل دو و دو در مقابل سه روی دروازه حریف ایجاد کردیم. توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. استحقاق تیم ما برد بود.

*کسب سهمیه استقلال قطعی شده؟ هنوز شش بازی دیگر داریم. فاصله امتیاز مناسبی با تیم‌های پایین‌تر ایجاد شده، اما بازی حساس و مستقیمی با آلومینیوم اراک و تیم‌های دیگر مثل سپاهان، نساجی قائمشهر و تراکتور داریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. حداکثر تلاش کادرفنی و بازیکنان این است که نتایج مناسب و در خور شان و نام استقلال را با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم به دست آوریم.

*خدا را شکر می‌کنیم از این بازی سخت با کسب سه امتیاز و بدون گل خورده از زمین توانستیم از زمین خارج شویم. بچه‌های تیم واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند. با تدابیری که فرهاد مجیدی اندیشیده بود، توانستیم این بازی را ببریم.

*مربی استقلال درباره دلیل عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری و همچنین موفقیت‌های استقلال با وجود شکاف بین تیم و مدیریت باشگاه توضیح داد: اگر درباره بازی سوال دارید در خدمت هستم.

*برنامه‌های استقلال برای دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک؟ بازی به بازی پیش می‌رویم و مجیدی برای هر مسابقه استراتژی مخصوص آن بازی را در نظر می‌گیرد. روز دیدار با آلومینیوم مشخص می‌شود از چه سیستم و استراتژی برای دیدار با آلومینیوم استفاده می‌کند.

وی درباره وضعیت محمد نادری پس از مصدومیت گفت: هنوز با پزشک تیم صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم چه شرایطی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *