رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی کل کشور به رئیس‌جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات

10:30 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۹۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.
- حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ

محضر حضرت آیت‌الله جناب آقای دکتر سیدابراهیم رئیسی دامت برکاته

رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران اسلامی

سلامٌ علیکم

با احترام؛ حضور حماسی، شورانگیز و چشم‌نواز ملت شریف و بابصیرت و زمان‌شناس ایران اسلامی در لبیک به رهبر معظم و فرزانه انقلاب در تحقق انتخاباتی باشُکوه و امیدآفرین با مشارکت قریب ۵۰ درصدی در مخالفت با خواست بدخواهان و علی‌رغم همه توطئه‌ها، گلایه‌های معیشتی، تهدید بیماری همه‌گیر و برخی اختلالات در جریان برگزاری انتخابات، ۲۸ خرداد را به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

انتخاب شایسته حضرت‌عالی با رأی قاطع ۱۸ میلیونی از سوی ملت بیدار و قدرشناس ایران اسلامی به عنوان هشتمین رئیس جمهور کشور عزیزمان در ایام ولادت هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء را به مردم عزیز کشورمان و جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
بیشتر بخوانید:
تلاش‌های خالصانه حضرتعالی در دستگاه قضا در مسیر تحقق عدالت از بدو انقلاب تاکنون به ویژه در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه که به حق، از آن به دوره تحول یاد می‌شود، ثمرات ارزشمند و درخشانی به ویژه در اقامه عدل و صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم و برخورد بی‌اغماض با مفسدان دانه درشت در همه سطوح و توجه ویژه به سلامت دستگاه قضا و تلاش جهادی و انقلابی علی‌الخصوص در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر حمایت از تولید، به یادگار گذاشته است.
 
محرومیت قوه قضاییه از توفیق ادامه حضور جنابعالی اگرچه تلخ و دشوار است؛ لکن همانگونه که به‌درستی فرمودید: «مبارزه با مفسدان کار دستگاه قضایی و مقابله با فساد، کار دستگاه اجرایی کشور است و باید جلوی ضرر به بیت‌المال مسلمین و تضییع حق مردم را از ریشه گرفت»، رجاء واثق داریم کارنامه و رویکرد جنابعالی، ان‌شاءالله زمینه ساز ایجاد دولتی کارآمد، مردمی، انقلابی و ضدفساد در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب خواهد بود.

از خداوند متعال، دوام عزت و توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم‌السلام مسألت می‌نمایم.

درویشیان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *