تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضا باید سرلوحه کار قرار گیرد

18:48 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۸۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان اردکان گفت: رفع چالش ها، رسیدگی به امور مردم از سیاست‌های اصلی کلی و برنامه‌های تحول دستگاه قضا است.
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اردکان در استان یزد بمناسبت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

علی زارع، رئیس دادگستری شهرستان اردکان در استان یزد در حاشیه این دیدار بیان داشت: رفع چالش ها، رسیدگی به امور مردم از سیاست‌های اصلی کلی و برنامه‌های تحول دستگاه قضا است.

وی افزود: جلب اعتماد عمومی و افزایش میزان رضایتمندی مردم در دستگاه قضا مورد تاکید است.

وی ابراز کرد: به لحاظ ارتقاء سطح فرهنگِ قضایی و بینش بین عامه‌ی مردم، امروز مردم به خوبی بر برتری اعمال قانون بر اعمال سلیقه واقف هستند.

زارع، دستگاه قضا و رابطین این دستگاه را حافظ امنیت مردم دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا تحت هیچ شرایطی از حق مردم گذشت نکرده و با کسانی که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس حوزه قضایی اردکان عنوان کرد: جایگاه دستگاه قضا بسیار مهم و حساس است و وظیفه اصلی آن گرفتن حق مظلوم از ظالم و ضایع نشدن حق مظلوم است.

زارع با بیان اینکه شهید بهشتی برخورد بسیار خوبی با مردم داشت، تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضا باید سرلوحه کار قرار گیرد و شخصیت این شهید بزرگوار برای تمام جامعه مخصوصاً نسل جدید تبیین شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *