نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و اعضای شورای قضایی بوشهر برگزار شد

19:02 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۸۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و اعضای شورای قضایی بوشهر با حضور فعالان اقتصادی، تولیدی و صنعتی در دادگستری استان بوشهر برگزار شد.
- الماس گشتاسبی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و تولیدی استان بوشهر با حضور اعضای شورای قضایی این استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با اشاره به پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها بیان داشت: در ستاد اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر با حمایت قضایی و حمایت همه جانبه از فرآیند تولید، فعالان این عرصه و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی و امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: استفاده‌ مطلوب و حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه قضایی در تحقق رونق تولید و اشتغال، حمایت قضایی و هماهنگی بخش‌های یکدیگر با سایر دستگاه‌ها در جهت ر فع موانع تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

گشتاسبی در ادامه تصریح کرد: لازم است با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و حمایتی حقوقی و قضایی و تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در چارچوب قانون زمینه تداوم فعالیت کارفرمایان و فعالان اقتصادی ایجاد شود.

وی افزود: اهتمام ویژه در پیشگیری از وقوع ورشکستگی شرکت‌های تولیدی و اقتصادی خواهیم داشت.

گشتاسبی افزود: دستگاه قضایی با حمایت قانونی در کنار صنعتگران حضور داشته و از پیشنهاد و نظرات صنعتگران برای رفع مشکلات استفاده می‌کند.

در این نشست مرادی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی به ارائه عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی پرداخت و در ادامه فعلان اقتصادی و نمایندگان شرکت تولیدی و صنعتی به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *