آریاکیا: بازی با ذوب آهن راحت نیست/ زود است برای فصل از الان تصمیم بگیریم

18:05 - 03 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۴۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم چرا که زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و همه تمرکزم روی ادامه بازی‌های تیم فوتبال آلومینیوم است.

پوریا آریا کیا در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از بازی با تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن قطعاً آسان نیست و ما خود را برای یک رقابت سخت مقابل آن‌ها آماده کردیم. از طرفی تعطیلات روی کیفیت همه‌ی تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود با این حال همه سعی خود را می‌کنیم تا با شروع مجدد مسابقات همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و در نهایت در جایگاه خوبی مسابقات را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به عملکرد خوبش در فصل جاری تصریح کرد: همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم، ولی قبول دارم در فصل جاری با توجه به تغییر پستی که داشتم عملکردم نسبت به سال‌های قبل بهتر بود و بیشتر مورد توجه قرار گرفتم. خوشبختانه آلومینیوم تیم خوبی بود و همین پتانسیلی که در تیم وجود داشت به من کمک کرد تا توانایی هایم را بیش از قبل به نمایش بگذارم. امیدوارم در ادامه مسابقات به همین شکل به تیم کمک کنم و شاهد عملکرد بهتری از تیم آلومینیوم باشیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در مورد تمدید قرارداد برای فصل بعد خاطر نشان کرد: هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه هنوز مسابقات زیادی باقی مانده خیلی زود است در مورد فصل بعد صحبت کنیم. باید تمرکز خود را روی ادامه بازی‌ها بگذاریم. البته شنیدم این باشگاه در نظر دارد با بازیکنان تمدید کند. باید ببینیم تصمیم باشگاه چیست و چه اقدامی انجام می‌دهد. با این حال هنوز هیچ برنامه‌ای برای فصل بعد ندارم و می‌خواهم با بازی‌های بهتر به تیم آلومینیوم در چند مسابقه باقی مانده برای کسب جایگاه خوب در پایان فصل کمک کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *