همکاری دادستانی و ناجا زمینه ساز تحقق بیشتر حقوق عامه در جامعه

12:11 - 02 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۴۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان همدان با اشاره به همکاری سازنده و موثر ناجا با این مجموعه قضایی، گفت: هرچه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیشتر باشد، تحقق حقوق عامه در جامعه نیز روند افزایشی به خود می‌گیرد.
- با هدف گرامیداشت هفته قوه قضاییه سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان به همراه دیگر عوامل نیروی انتظامی با دادستان مرکز استان همدان دیدار کردند.

در این دیدار حسن خانجانی موقر دادستان مرکز استان همدان از تعامل مثبت، سازنده و هدفمند ناجا با دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این گونه تعاملات، میزان رضایتمندی مردم در سطح جامعه نسبت به دو دستگاه مربوطه را افزایش می‌دهد.

وی اظهار کرد: بی تردید هرچه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیشتر شود، تحقق حقوق عامه در جامعه نیز ارتقاء می‌بخشد.

دادستان مرکز استان همدان افزود: زمانی که رویکرد این دو نهاد همیاری و همکاری باشد، طرح‌های متنوعی نیز به صورت سازماندهی شده عملیاتی می‌شود و زمینه مطالبه گری قانونی برای تحقق خواسته‌های عموم جامعه هم فراهم می‌شود.

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: مجموعه دادستانی این استان در حوزه‌های مختلف، گام‌های موثری برای حمایت از حقوق عامه برداشته اند.

وی با بیان اینکه این دو دستگاه از یک خانواده برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: برنامه‌های سازنده و سازماندهی شده درحوزه‌های ترافیکی، برخورد با اشرار و مسائلی از این قبیل در گرو همین همکاری‌ها محقق شدنی است.

    بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *