رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر از همکاران دستگاه قضایی کرمان در هفته قوه قضاییه

17:52 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۰۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ملت قهرمان، مقاوم، صبور و فهیم ایران اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، حماسه‌ای شگفتی آفرین خلق کرد.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در ویژه برنامه بزرگداشت میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته قوه قضاییه بیان داشت: این ایام، روز‌های مسرت بخشی برای ملت ایران و به ویژه برای خانواده دستگاه قضایی است؛ زیرا در حد فاصل میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد سراسر نور و پربرکت امام رضا (ع) و دهه کرامت و در کوران تهدیدها، تحریم ها، تخریب ها، بی تدبیری‌ها و ناکارآمدی ها، این ملت مقاومت کرد و یک حماسه را با حضور خود در پای صندق‌های رای آفرید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی یکبار دیگر با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در حساس‌ترین مقطع تاریخ انقلاب با حضور شکوهمند خود غرور آفرین شد و یک برگ دیگر از تاریخ سرنوشت خود را برای رفاه، توسعه و پیشرفت رقم زد.

وی یاد و خاطره تمامی شهدای قوه قضاییه به ویژه شهید بهشتی به عنوان بنیانگذار نظام نوین قضایی در کشور را گرامی داشت و گفت: تلاش ها، مجاهدت‌ها و خدمات ارزشمند یکایک همکاران قضایی در کشور و استان کرمان قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: طیف وسیعی از قضات و کارکنان شریف و خدوم در حوزه عدالت گستری در استان کرمان مشغول خدمت هستند که خستگی نمی‌شناسند و همت بلند دارند و با همراهی خانواده‌های بزرگوار خود طعم شیرین عدالت را به کام مردم استان کرمان می‌چشانند.

بر پایه این خبر، در این آئین برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد از جمله مدیحه سرایی، سرود و ... همراه بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *