فوت راکب موتورسیکلت در اثر برخورد با کامیون

10:25 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۰۰۵
احسان مومنی از برخورد شدید کامیون با موتور سیکلت در محدوده خیابان گلشن دوست و فوت راکب موتور بر اثر این برخورد خبر داد.
- احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه در ساعت ۱۷:۱۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه امام علی(ع) - گلشن دوست، یک دستگاه کامیون به شدت با یک دستگاه موتورسیکلتی که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد مینماید.

وی بیان داشت: در این برخورد شدید موتورسیکلت متلاشی می‌گردد و راکب آن نیز که فردی حدودا ۴۰ ساله بوده متاسفانه در محل حادثه در دم فوت می‌نماید.

وی ادامه داد: عوامل کارشناس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.
 
بیشتر بخوانید:

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: علت این حادثه به علت تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده کامیون بوده است.

مومنی با ابراز تاسف از وقوع این تصادف فوتی و ضمن توصیه به رانندگان جهت تمرکز در رانندگی گفت: رانندگان خودرو‌های سنگین به حتما در حین حرکت توجه لازم به جلو داشته باشند و قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودرو‌های خود اقدام نمایند.

وی به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی تمام توجه و حواس رانندگان می‌بایست به جلو و اطراف و حرکت خودرو‌ها باشد به نحوی که ایستادن و توقف خودرو‌های مقابل را متوجه شوند و حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده نمایند به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العکمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری با ضریب اطمینان بالا هدایت و یا توقف کامل نمایند تا حادثه‌ای برای کسی مانند این تصادف ناگوار پیش نیاد.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *