کتاب «بهار، آخرین فصل» منتشر شد

10:23 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۴۹۶۴
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم، اسدالله ابراهیمی، کتاب «بهار، آخرین فصل» به قلم مرتضی اسدی توسط انتشارات روایت فتح چاپ و به مناسبت ولادت ثامن الحجج «امام علی بن موسی الرضا (ع)» منتشر شد.

- طبق اعلام روابط عمومی انتشارات روایت فتح، کتاب «بهار، آخرین فصل» به قلم مرتضی اسدی محصول انتشارات روایت فتح هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم، اسدالله ابراهیمی چاپ و در روز ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع) منتشر شد.

کتاب «بهار، آخرین فصل» حکایت مردی است از سرزمین ۴فصل که فصل بهار را برای هبوطش، برای وجودش و برای صعودش برگزید. حکایت پسربچه بازیگوش دیروز و ایثارگر مجاهد امروز.

این کتاب در ۱۹۲صفحه و به صورت مستند روایی نوشته شده و به چاپ رسیده است. طرح جلد زیبا و قلم روان و ساده نویسنده، خواننده را ترغیب می‌کند تااین کتاب روایی را با لذت کامل به اتمام برساند.

در بخشی از کتاب آمده است:

آتش تیربار خاموش شد. مهدی عسگری به شهادت رسید. اسدالله باید کار نیمه تمام مهدی را تمام می‌کرد! خود را به سنگر تیربار رساند و آتش را به سمت دشمن گرفت وبی‌وقفه شلیک کرد. نیرو‌ها در حال عقب‌نشینی بودند. آن‌قدر زمان برای‌شان خرید تا توانستند کاملا از منطقه دور شوند..

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *