در تصادف شدید دو نیسان راننده‌ی مقصر، مصدوم شد

10:48 - 31 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۷۰۸
محمد باقرپور از تصادف بین دو نیسان با یکدیگر بعلت عدم رعایت فاصله طولی در محدوده بزرگراه آزادگان و از مصدوم شدن راننده مقصر در این تصادف خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، محمد باقرپور عنوان کرد: ساعت ۰۸:۲۰ وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده بزرگراه آزادگان در لاین کندرو تقاطع بلوار الغدیر به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که دو نیسان که در این محدوده در حال تردد بودند با یکدیگر برخورد و در و در همان محل تصادف متوقف می‌شوند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده نیسان مقصر به بیمارستان منتقل شد.
 
بیشتر بخوانید:

باقرپور در خصوص علت این حادثه گفت: در این تصادف راننده نیسان اول به علت عدم رعایت فاصله طولی مقصر در این حادثه می‌باشد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می‌گردد جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *