تعجب هواداران یووه از عملکرد رمزی در ولز

6:45 - 31 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک یووه که در لیست فروش این تیم قرار گرفته با عملکردش در یورو موجب تعجب هواداران یوونتوس شده است.

- تیم ملی فوتبال ولز در یورو ۲۰۲۰ عملکرد خوبی داشته و در گروه A با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. یکی از ستاره‌های این تیم آرون رمزی بازیکن ۳۰ ساله یوونتوس است. رمزی در روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری، گل اول تیمش را ترکیه به ثمر رساند، تا زمینه ساز برد دو بر صفر تیمش باشد. ولزی در حالی یکشنبه ۳۰ خرداد به مصاف ایتالیا خواهند که ستاره تیمش در لیست فروش بیانکونری‌ها قرار گرفته است.

این بازیکن نتوانست در ۵ بازی پایانی، یووه به میدان برود و اعتماد پیرلو را از دست داد. چرا که وی با مصدومیت‌های جزیی در طول فصل روبه‌رو و وضعیت جسمانی‌اش با مشکل همراه شد. با این وجود بازی وی در تیم ملی ولز تعجب هواداران ایتالیا را در برداشته است.

در همین راستا آرون رمزی به La Repubblica اعلام کرد: در ۲ فصل گذشته در یووه نه تنها از نظر جسمی بسیار دشوار و ناامیدکننده بوده است. عوامل و تغییراتی وجود داشته که من به آنها عادت نکرده‌ام. از طرف دیگر، در تیم ملی خوشحالم که تیمی دارم که قدم به قدم مرا دنبال می‌کند. آن‌ها مرا درک می‌کنند، می‌دانند که من به چه چیزی احتیاج دارم و همچنین بدن من به چه چیز‌هایی نیاز دارد. متأسفانه، بعضی اوقات تیم‌ها همیشه به روشی خاص به کار خود ادامه می‌دهند. وقتی بازیکنی نیاز به توجه بیشتری دارد. حداقل الان من افراد مناسب را در اطراف خود دارم و سپس همه کار‌ها را برای بازگشت به مکانی انجام می‌دهم. جایی که می‌توانم دوباره احساس خوبی داشته باشم و اعتماد به نفس داشته باشم.

رمزی در ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۸ به یووه پیوست و تا ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ با این تیم قرارداد دارد. این هافبک یووه در فصل جاری، در ۳۰ مسابقه ۲ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده است. وی در فصل جاری، در ۳۰ مسابقه ۲ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *