توقع عجیب از مربی ایتالیایی استقلال باعث بالا گرفتن اختلاف مددی و مجیدی

13:12 - 31 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۴۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر و مربی باشگاه استقلال با نادیده گرفتن توصیه‌های کارشناسان وارد جنجال عجیبی شده‌اند.

- باشگاه استقلال، ۱۱ خرداد سال جاری به صورت رسمی از همکاری استقلال و گابریل پین ایتالیایی خبر داد. در روز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ نشست هیئت مدیره استقلال تشکیل و با حضور پین در ایران موافقت شد، اما در روز‌های اخیر باشگاه استقلال با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است و موانع بزرگی بر سر حضور مربی استقلالی شکل گرفته است.

به فرهاد مجیدی اعلام شده تنها در صورتی با حضور گابریل پین موافقت می‌شود که در قرارداد وی بندی قرارداده شود که مربی ایتالیایی حق شکایت به CAS را نداشته باشد. این موضوع را احمد مددی هم تایید کرد و آن را مربوط به اصول مذاکره دانسته است. پرسش اینجاست مگر مربی که در تیم‌های بزرگ جهان کار کرده و به اصول حرفه‌ای آگاه است، از حقوق اصلی خودش گذشت می‌کند؟! این چه نوع اصول مذاکره‌ای است که مددی آن را طبیعی می‌داند؟

این در حالی است که بار‌ها کارشناسان به مدیرعامل و سرمربی استقلال اعلام کردند به خاطر مسائل جاری باشگاه دنبال دستیار خارجی نباشند. به فرض اگر اوضاع مالی باشگاه مساعد است مشکل مالی مرادمند، دستمزد میلیچ و دیاباته و ... را حل کند تا از شر بدهی و شکایت‌ها راحت شود. همچنین استقلال را از حواشی دور نگه دارد. طبق قانون باشگاه استقلال تا پایان فصل نمی‌تواند برای مربی ایتالیایی کارت بازی دریافت کند.

همه این موارد در حالی رخ می‌دهد که در استقلال در چارچوب بازی معوقه لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه، ۳۱ خرداد) باید به مصاف شهرخودرو برود. آیا بروز این حواشی برای آبی‌پوشان مفید است؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *